Străzile capitalei nu trebuie să abunde în panouri de publicitate


Un Proiect de regulament privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate şi afişaj în municipiul Chişinău, a fost prezentat astăzi de către primarul general, Ion Ceban.

Documentul care urmează a fi înaintat în CMC, instituie noi norme, reguli, cerinţe, exigenţe şi restricţii pentru proiectarea, perfectarea şi coordonarea documentaţiei de proiect pentru autorizarea, construirea, amplasarea (montarea, demontarea) şi exploatarea mijloacelor de publicitate şi afişaj.

Potrivit primarului general, Regulamentul stabilește trei zone de amplasare a mijloacelor de publicitate:

1. Zona Ultracentrală.

2. Zona de Publicitate Restrânsă.

3. Zona de Publicitate Lărgită

“În Zona Ultracentrală a municipiului intenţionăm să restricţionăm amplasarea tuturor panourilor publicitare. În cea de a doua zonă, va fi posibil amplasarea doar a unor tipuri de dispozitive cu reclamă şi doar în Zona de Publicitate Lărgită, spre periferiile oraşului, se va permite amplasarea mai multor panouri publicitare”, a menţionat Ion Ceban.

Edilul capitalei a mai subliniat că primăria Chişinău discută actualmente cu reprezentanţii companiilor de publicitate exterioară despre modalităţile de reorganizare a publicităţii stradale, asigurându-i că aceste măsuri vor fi luate treptat.


  • 2019 © primul.md - Primul în moldova
  • Contactati-ne